• Nieuws van de bestuurstafel

We vinden het belangrijk dat ieder lid het naar zijn zin heeft bij onze vereniging! Toch kan het zijn dat je, om welke reden dan ook, je lidmaatschap bij onze vereniging wilt opzeggen. Dit kun je uiterlijk 1 april  doorgeven aan het bestuur van de vereniging, door het afmeldformulier in te vullen op onze site. Doe je dit na 1 april, dan zijn we helaas genoodzaakt om je nog een jaar contributie in rekening te brengen.

Daarnaast moet de JBG en TC elk seizoen begin april aangeven bij het KNKV met hoeveel teams onze vereniging in het nieuwe seizoen gaat deelnemen aan de competitie. Ook daarom is het dus van belang om tijdig (voor 1 april) aan te geven dat je (kind) stopt met korfballen na het huidige seizoen, zodat er een goede inschatting gemaakt kan worden over wie in welke leeftijdscategorie komt. Wordt er in de zomer pas opgezegd, of stop(t) je (kind) per direct middenin het seizoen, dan zitten de trainers en de JBG/TC met een probleem. Korfballen is een teamsport. We hebben elkaar nodig bij het korfballen.